جستجو و دسترسی سریع به اطلاعات پیمانکاران

با استفاده از سیستم مدیریت پیمانکاران مپسان می توانید با داشتن اطلاعات کمی در مورد نام شرکت، نام مدیرعامل، شماره ثبت و برخی دیگر از اطلاعات شناسایی پیمانکار به سرعت به مشخصات و تاریخچه عملکرد پیمانکار موردنظر در ارزیابی های کیفی و پروژه های مختلف دسترسی پیدا کنید.

جستجوی سریع پیمانکاران

با ایده گرفتن از جستجوی گوگل، در هنگام جستجو، لیستی از پیمانکاری که اطلاعات شناسایی آنها (نام شرکت-نام مدیرعامل – شماره ثبت – آدرس) شامل کلمات موردنظر شما هستند (مستقل از ترتیب کلمات و مستقل از اشکال مختلف حروف عربی و فارسی و …) به شما ارائه می شود. در هنگام حرکت (اسکرول) بر روی لیست پیمانکاران، با نگه داشتن ماوس بر روی هر آیتم، اطلاعات کلی پیمانکار موردنظر در پنل سمت چپ به شما ارائه می شود و به این ترتیب در زمان بسیار کوتاهی می توانید پیمانکار مورد نظر خود را پیدا کرده و به اطلاعات کلی در مورد آن دسترسی پیدا کنید.

مشاهده اطلاعات تفصیلی پیمانکار

پس از پیدا کردن پیمانکار موردنظر، با کلیک روی لینک پیمانکار می توانید اطلاعات کاملتری در مورد مشخصات کلی، لیست قراردادها (یا فاکتورهای) اجرا شده توسط این پیمانکار، الحاقیه های اخیر صادر شده برای قراردادهای وی، صورت وضعیت های اخیر، خلاصه ارزیابی عملکرد پیمانکار در قراردادهای مختلف و … را از طریق گزارش تاریخچه پیمانکار دریافت نمایید.

 

بازگشت به صفحه اصلی نظارت بر اجرای پروژه مپسان