گزارشات تامین کالا توسط پیمانکاران پروژه ها

در صورتی که تامین کالای موردنیاز جهت اجرای پروژه ها بر عهده پیمانکاران پروژه ها نهاده شده باشد می توان از گزارشی با عنوان گزارش تامین کالا توسط پیمانکاران پروژه ها جهت بررسی اطلاعات کالاهای خریداری شده از پیمانکاران استفاده نمود. در این گزارش مبلغ کل هزینه شده در مورد هر یک از کالاها نمایش داده شده و کاربر می تواند دریابد که بیشترین رقم هزینه سازمان بابت تامین کالای پروژه ها به کدام کالاها تعلق یافته است.

همچنین سیستم از طریق محاسبه یک میانگین وزنی، متوسط بهای تمام شده هر واحد از این کالا را برای سازمان در کنار تعداد کل خریداری شده (از پیمانکاران پروژه ها) نمایش می دهد. در نتیجه کاربر (و یا مدیر اجرایی) با مقایسه نمودن این متوسط بهای تمام شده واحد کالا با قیمت این کالا در بازار می تواند فاصله موجود بین قیمت تمام شده (در پروژه ها) را با قیمت کالا در بازار بررسی نماید.

در این گزارش با کلیک روی هر یک از کالاها می توان اطلاعات این کالا را به تفکیک قراردادهایی که این کالا در آنها (توسط پیمانکار) خریداری و اجرا شده است مشاهده نمود. در نتیجه در این مرحله قیمت تمام شده کالا در هر یک از قراردادها و نیز کل مبلغ هزینه شده در هر قرارداد به کاربر ارائه شده و کاربر می تواند قراردادهایی که این کالا در آنها هزینه کل و یا قیمت واحد بالاتری داشته است را شناسایی نماید. پس از رسیدن به اطلاعات یک کالا در یک پروژه با استفاده از گزارش تاریخچه عملکرد کالا در پروژه می توان ریز اطلاعات برآورد، قیمت خرید، اجرا در پروژه و صدور صورت وضعیت برای این کالا در این پروژه را از سیستم دریافت نمود.

بازگشت به صفحه اصلی سیستم کنترل کالای پروژه